♥ Iranian Love ♥

♥ Iranian Love ♥

عشق ایرونی...
♥ Iranian Love ♥

♥ Iranian Love ♥

عشق ایرونی...

به خودم پایان بدهم...

کاش مجبور نبودم درد زندانی به اسم زندگی را به دوش بکشم...

میخواهم به خود خودم پایان بدهم... ;)


مقرور نشو...

هروقت تونستی به کسی آرامش ببخشی،
بدان عاشق شدی ، ولی به عشقت هیچ زمان مقرور نشو...
...
چون برای عاشق بودن تنها "آرام کردن" کافی نیست.


بزرگترین آرزوت چیه...

پسر: بزرگترین آرزوت چیه ؟!

دختر: این که عشقمو زیر بارون بغل کنم

...

دختر: تو بزرگترین آرزوت چیه ؟!!!

پسر: این که کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم...!

......

"البته برعکس این قضیه هم ممکن هست اما..."


یادگاری...

چطوری درگیرت نباشم...


وقتی با فندک یادگاریت...


سیگارمو روشن میکنم...



لنگ یه نفریـم...

دقت کردین...


واسه لمس احساس خوشبختی


همه ی ما لنگ همون "یه نفریم"


که نیست...!



بــه شــرط چاقو...

از روی کینـه نیـست اگــر خنجـر بــه سینـه ات می زننـد ،

ایـن مردمان تنها بــه شــرط چاقو ،

دل می برند...


حسین پناهی...

ششم شهریور تولد حسین پناهی گرامی باد...

بعد شکست...

واقعیت محض بعد شکست توی رابطه:

اولش دلت برا اون آدم تنگ میشه...
بعد برا اون روزاتون تنگ میشه...
آخرش دلت برا خودت تنگ میشه , آدمی که تو اون روزا بودی !!


بدون شرح...

آنکه برای از دست ندادنت
 خودش را در اختیارت میگذارد
 فاحشه نیست...!

...

و آنکه برای به دونبال خود کشاندنت
 تنش را از تو میدزدد
 باکره نیست...!

نبرد بی پایان...

سیگار و رگبار خاطرات


در این ذهن مشوش


نبردیست بی پایان...